Πολιτικές ξενοδοχείου

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Για την οριστικοποίηση της κράτησης, θα πρέπει να γίνει προκαταβολή ίση της μιας διανυκτέρευσης.
Η πληρωμή μπορεί να γίνει με κατάθεση ή με πιστωτική κάρτα του πελάτη.

                                                        
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ
//Σε περίπτωση ακύρωσης έως 5 ημέρες πριν την άφιξη - δεν υπάρχει χρέωση και γίνεται δέσμευση του ποσού για μελλοντική χρήση.
//Σε περίπτωση ακύρωσης 4 ημέρες πριν την άφιξη εώς την ημέρα της άφιξης - γίνεται χρέωση του συνολικού ποσού.
// Σε περίπτωση πρόωρης αναχώρησης, με έγκαιρη ενημέρωση έως και 24 ώρες πριν, δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση. Διαφορετικά, ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλει ακυρωτικά ποσού ίσου με το κόστος μίας επιπλέον διανυκτέρευσης.
// Σε περίπτωση no-show, χρεώνεται το συνολικό ποσό.
                                                        
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΜΟΝΗΣ
Η επίσημη ώρα άφιξης στα δωμάτια ορίζεται στις 14:00, ενώ η επίσημη ώρα αναχώρησης από τα δωμάτια ορίζεται στις 12:00.
Late check out, κατόπιν συνεννόησης. Αναχώρηση,
// Μέχρι τις 14.00: 10€
// Μέχρι τις 15.00: 15€
// Μέχρι τις 18.00: 50% της τιμής του δωματίου
// Μετά τις 18.00 : 100% της τιμής του δωματίου
Η κράτηση ισχύει έως τις 22:00. Σε περίπτωση late check in, παρακαλούμε να ενημερώσετε.